Dość dziwne, że ten kraj mający – w powszechnej opinii – wielki kompleks Zachodu i tak mocno próbujący strząsnąć z siebie obraz zacofanego kraiku postawił na tak tradycyjno-stereotypowy spot. No, ale postawił.
Spot owszem, trochę sztywny, ale folk-kultura Estonii jest bardzo ok i stawianie na nią jest jak uzasadnione. Zresztą to jest reklama programu TV, a nie kraju.
Świat to fascynujące miejsce, a my żyjemy w czasach, w których on sam i jego postrzeganie zmienia się szybciej, niż kiedykolwiek indziej. Zmiana staje się stałością. Lepiej więc nie przyzwyczajać się więc do jednostajnego widzenia rzeczywistości. Światowidz.pl to świat widziany codziennie na nowo i tym bardziej fascynujący.
Spot owszem, trochę sztywny, ale folk-kultura Estonii jest bardzo ok i stawianie na nią jest jak uzasadnione. Zresztą to jest reklama programu TV, a nie kraju.
(mas(a))(kara)(da)